اتروفی

سلام آقای دکتر
2 ماه قبل برای درمان جوش بزرگ روی گونه ام به متخصص پوست مراجعه کردم ایشان آمپول تری آمسینولون استونوئید را با سرنگ داخل جوش تزریق کرد ولی پس از مدتی که جوش از بین رفت چاله ی عمیقی که رنگ آن به سفیدی میزند در گونه ام ظاهر شده
از شما خواهشمندم که در مورد درمان آن راهنمایی بفرمایید و کلا علت آن را توضیح دهید
با تشکر
نویسنده:
الهام محمودی

-----------------------------------------------------------------------------

باسلام این چاله عمیق و بی رنگی بعلت غلظت بالا ی تریامسینولون ایجاد شده است اگر خیلی عمیق نباشد احتمال برگشت خودبخود دارد ولی اگر خیلی عمیق باشد شاید فقط با جراحی قابل اصلاح باشد

/ 2 نظر / 6 بازدید
پدرام

با درود و سپاس از وبلاگ خوبتان ، سوال بنده این است که آیا این باور عمومی که فعالیت های جنسی می توانند موجب تسریع ریزش موی آندروژنیک شوند درست است یا خیر. ممنونم.

اکبر

سلام آقای دکتر مدت ده سال که در تمام بدنم خارش پوستی دارم به دکترهای زیادی مراجعه کردم ولی فایدای نداشت ودر این مدت از پماد تریامسینولون یک درصد در سه یا چهار روز یک بار استفاده میکنم ایا برایم ضرر دارد یا نه چون اگر استفاده نکنم خرش و جوش تمام بدنم را میگیرد لطفا مرا راهنمایی کنید