جوش دارویی

سوال:‌

سلام آقای دکتر 

پسری 22 ساله هستم تا 3ماه پیش جوش معمولی میزدم یعنی یک هفته ای خوب میشد . اما 2 ماه پیش یه دارو گیاهی برای چاقی صورت خوردم بعد اون بدنم  پر از جوش شد رفتم دکتر  به من آزیترومایسین داد با یه پماد روشن کننده ثمین  . بدنم بهتر شده اما صورتم نه بدتر هم شده  . تورو خدا کمکم کنید .آیا احتلام شبانه (جنب شدن )تاثیری در این جوش ها داره ؟حجامت چی ؟ ممنون میشم کمکم کنید .   

-----------------------------------------------------------------------------

پاسخ:‌

باسلام  درمان را ادامه دهید جوش های دارویی به درمان خوب جواب می دهند خیر محتلم شدن وحجامت در جوش تاثیری ندارند درمان جوش کمی طولانی است                                                     

/ 3 نظر / 5 بازدید

با سلام و تشکر از راهنمایی های مفیدتون در اینجا. واقعا خیلی لطف میکنید که اینجا وقتتون رو اختصاص میدید در حالی که معمولا افراد برای کارهایی که بار مالی نداره براشون چندان وارد نمیشن آقای دکتر من میخواستم بدونم به صورت تقریبی هزینه لیزر کل بدن برای من که پسری هستم با بدن پر مو که معمولا موها رو با ماشین یا... از بین میبرم اما موقت و وقت گیر هستند چقدر تموم میشه . از زیر گردن و خط ریش گرفته تا پشت و تنه و پاها و بازوها و ساعد هم که البته نمیخوام مثل بقیه جاها از بین بره و فقط همون کم بشه کافیه اما بقیه جاها کامل باشه بهتره . من چون از شهرستان باید بیام خدمتتون میخواستم بدونم برای حساب کتاب رفت و امد خودم البته حداقل چند جلسه و در چه فواصلی باید بیام ممنون.

مهدی

سلام آقای دکتر میخواستم اگر میشه کمی درباره پانچ توضیح دهید راستش من باید صورتم را پانچ کنم اما خیلی میترسم که عوارض شدیدی داشته باشه اگر ممکنه راهنمایی کنید با تشکر

علی

باسلام پسری 22 ساله هستم آقای دکتر آیا جوش صورت و بدن آقایون میتونه مربوط به اختلالات هورمونی ترشحات تستوسترون و ... باشه؟ آیا راه درمان داره؟ اگر داره چه نوع آزمایشی باید انجام بدیم تا معلوم بشه ؟ لطف کنید پاسخ بدین باتشکر