جوش و عوارض دارو

با سلام من دختر ۲۹ ساله ام.یک چن وقته به طور شدیدی صورتم جوش میزند.مدت ۶ ماه قرص ازیترومایسین را مصرف کردم ولی هیچ تاثیری نداشت. بعد یه دکتر دیگه به من قرص اکوفن رو داد از همان اول که مصرف کردم دچار درد کمر و گردن شدم .متوجه شدم از عوارض این قرص می باشه. یه مدت قرص را کنارگذاشتم ولی عوارضش همچنان با من هست. می تونم نظر شما را راجب جوش های صورتم بدونم ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، با سلام قرص اکوفن نقشى در درمان جوش ندارد دارویى است با ترکیب تعدادى ویتامین و املاح که مدعى فایده در درمان ریزش مو هست و جایى براى درمان جوش معرفى نشده است ،ولى احتمالا منظور شما رواکوتان یا اکوتان یا دکوتان باشد که در درمان جوش جایگاهى دارند و یکى از عوارض انها درد کمر و مفاصل است ولى معمولا با قطع دارو بهبود مى یابد واکثر عوارض با اتمام دارو خوب مى شود بهتر است یک دوره شش تا هشت ماهه تحت نظر یک متخصص پوست درمان را ادامه دهید و هرگونه تغییر ویا مشکلى داشتید اطلاع دهید و سرخود دارو را ادامه یا قطع نکنید

/ 0 نظر / 28 بازدید