جوش دارویی

سنده: ali

سه شنبه، 23 اسفند 1384، ساعت 2:36

جوانی هستم ۱۹ ساله .بدنسازی کار میکنم ومدتها پیش از امپولهای تستسترون استفاده کرده ام. بعد از گذشت چند ماه جوشهای بدی در پشتم ظاهر شدند و حال کورکهایی در پشتم ظاهر شدند که داعم از انها چرک و خون میاید و پشتم بسیار پوست بدی پیدا کرده است.البته از پودر کراتین نیز استفاده کرده ام.حال بسیار از این جوشها رنج میبرم و تا به حال چون نمیدانستم به دکتر پوست مراجعه کنم یا داخلی به دکتر مراجعه نکرده ام .لطفا مرا راهنمایی کنید.با تشکر

E-mail:  ali_sport_66@yahoo.com

باسلام

تستوسترون می تواند در ایجاد ان موثر باشد،این بیماری به متخصص پوست مربوط است حتما پیگیری نمایید غیر از مشکلات موجود اسکارهای بعدی نیز به راحتی درمان نمی شود ساده نگیرید

/ 1 نظر / 8 بازدید
جاويد

ba salam va khaste nabashid aghaye doctor injaneb chandin khal bar roye sorat va gardan dashtam ke dar shahrivar parsal eghdam be biron avardane anha nemooam. pas az chand mah ke bakhie anha ra keshidam khali ke ba roye gardan bood va 2 khale digar ke zire gosh gharar dasht baramade va gosht avarde va ghermez rang niz shod.ba doctori ke amal ra anjam dad dar mian gozashtam vali bar khalaf inke gofte bood ke asari az khalha baghi nemimanad goft ke poste gardan ertjaei va gosht miavarad. doctor barayam chasbi nevesht vali an chasb niz asar bakhsh nabood. mikhastam bedanam aya rahi vojood (br joz laser)darad ke jaye khjal az bein beravad ba tashakkor az shoma javid