*متخصص پوست و مو و زیبایی و کاشت مو * دکتر صداقت پیشه *

مشاوره رایگان کاشت مو در مطب انجام می پذیرد. تلفن: 88881101 ,5-88206544.آدرس: تهران، خ ولی عصر، نبش خ توانیر، پلاک 2492. کاشت مو و ابرو با روشهای FUT و FIT و BHT با حداکثر تراکم انجام می شود. توضیح: این وبلاگ با بیش از 16 سال سابقه، از پیشگامان وبلاگ پزشکی در کشور می باشد. برای مراجعه به سوالات مطرح شده به قسمت پایین، سمت چپ مراجعه فرمایید.

رواکوتان وجوش
ساعت ۳:٥٧ ‎ق.ظ روز شنبه ۱٥ آبان ۱۳٩٥  
سلام آقای دکتر من مدت هشت ماه راکوتان مصرف کردم و جدیدا تموم شدن میخاستم ببینم نیاز به ادامه درمان با داروی موضعی هست و اینکه هنوزم گاهی نزدیک پریودم خیلی کم جوش میزنم و همچنین ریزش موی جلوی سر دارم میتونه هورمونی باشه باتوجه به اینکه من دو دوره مصرف راکوتان داشتم که دوره اولش 3 ماه بعد دوباره جوش زدم ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، با سلام اگر چنین علایمى دارید باید از نظر هورمونى بررسى شوید ودر اینگونه موارد رواکوتان اثر چندانى ندارد ، واگر دارو را قطع کنید مجددا جوش اغاز مى شود
 
جوش وریزش مو
ساعت ٩:٢٦ ‎ب.ظ روز جمعه ۳٠ بهمن ۱۳٩٤  
سلام دکتر خسته نباشید. من دختری 25 ساله با 53 کیلو وزن هستم.چندساله که جوشهای بسیار ریزی دارم بیشتر پیشانی که تمام صورتم پرمیشه قرمز و چربن که پوستمو زبر میکنن.دو سالی هست بانظر پزشک قرص رواکوتان مصرف کردم اما بصورت نامرتب یعتی دوماه میخوردم دوماه نمیخوردم.ولی باز جوشا بعد قطع برمیگشتن.الان بصورت یک روز درمیون میخورم پوستم خوبه اما مطمعنم قطع کنم باز جوشا برمیگردن از یه طرفی ریزش مو شدید دارم موهام کم شده ازمایشات هورمون انجام دادم مشکلی نداشتم فقط کم کاری تیرویید دهرم که تحت نظر پزشکم.ولی با این حال موی زاید دور سینه و ناف دارم.ایا قرص رواکوتان باعث ریزش شده؟ اگه اینطوره بعد قطع قرص دوباره موهام مجدد مثه قبل رشد میکنه؟ چطور قرص مدت؟اکوتان بخورم که صحیح باشه و به جه مدت؟ متخصص غدد بخاطر موهام قرص ریجن دایت و اسپیرولاکتون هم بهم دادن بخورم ولی ریزش همچنان دارم.دکتر خواهش میکنم با این وضعیت من چیکار کنم موهام برگردن و پوستم قطعی خوب شه؟ من شهرستانم وگرنه میومدم خدمتتون.ببخشید طولانی شد. ازتون بسیار ممنونم ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، با سلام با این توضیحات احتمالا جوش شما ناشى از مشکل هورمونها باشد وبا رواکوتان نتیجه نمیگیرید بهتر است همزمان تحت نظر متخصص پوست و غدد باشید تا بطور صحیح درمان شوید مصرف نامرتب رواکوتان مشکلى را حل نمیکند و موهاى ریخته شده بعد از قطع دارو تا حدودى خوب مى شود ،مجددا ازمایش هورمونى و سونوگرافى از تخمدان انجام بشه وبراى ادامه درمان تصمیم صحیح گرفته شود
 
اختلال هورمونى
ساعت ٩:۱۸ ‎ق.ظ روز شنبه ٢۱ شهریور ۱۳٩٤  
سلام آقای دکتر با اجازتون 2 تا سوال داشتم ازتون 1-برای مو های کم پشت (البته قسمت جلویی مو ها) که مال من کم پشته چیکار کنم آزمایش دادم تازگی ها ولی مشکل خاصی نشون نداد خودم فک میکنم اختلالات هورمونی هستش بدنم پر مو هست (دختر هستم) مخصوصا تو صورتم و زیر چانم مو های تیره دراومده رفتم پزشک عمومی چندتا قرص zink plus داد با دوتا محلول ولی متاسفانه خوب نشد الان شما میگید من چیکار کنم سوال2 پوستم از سوم ابتدایی جوش میزد تاالان که 16 سالمه و الان اسکارش به صورت فرو رفتگی و یک کمی لک مونده چیکار کنم ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،م،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، باسلام اگر موى زاید ضخیم وتیره دارید مشکل هورمونى است گاهى ممکن است ازمایشات نرمال باشد که به علت حساس بودن بیش از حد گیرنده هاست ، ممکن است جوش نیز ناشى از مشکل هورمونى باشد که با درمان ان جوش هم خوب مى شود
 
جوش وریزش مو
ساعت ۳:٤٦ ‎ق.ظ روز شنبه ۱٠ امرداد ۱۳٩٤  
با سلام من از دوران بلوغ دچار مشکل جوشهای صورت شدم و از زمان 19 سالگی تقریبا هم زمان با ترم دوم ورود به دانشگاه دچار مشکل ریزش مو . قبلا موهای پر پشتی داشتم ولی الان هم چنان مشکل ربزش موهای من بدتر شده و مشکل جوش صورتم ادامه دارد جهت درمان اقدام کردم اما پزشک متخصص درمان هم زمان پوست و مو را غیر ممکن اعلام کردن و بنا به درخواست من درمان پوست به وسیله انتی بیوتیک را اغاز نمودند.میخواستم بپرسم ایا این احتمال وجود داره که با توجه به هم زمانی مشکل پوست و مو این مشکلات ناشی از اختلال هورمونی باشن؟و در این صورت درمان انتی بیوتیک اثر بخشی دارد ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، باسلام به احتمال زیاد همینطور است وباید بررسى هورمونى شود وحتى الامکان باید علامتهاى همزمان در بدن را با هم تفسیر کرد کمتر اتفاق مى افتد که علایم موجود در بدن ناشى از دو بیمارى بدون ارتباط با هم باشد ، ضمنا مى توان همزمان هر دو مشکل مو وپوست را درمان کرد ، انتى بیوتیک اگر مشکل هرمونى نباشد موثر است
 
جوش وریزش مو
ساعت ٥:٤٢ ‎ب.ظ روز جمعه ۱۱ اردیبهشت ۱۳٩٤  
سلام من نمیدونستم سوالم رو کجا بنویسم. من 22سالمه سه سال پیش ریزش موی شدید داشتم رفتم دکتر شامپو و قطره و قرص تقویتی دادن،برا چند ماه خوب شد ولی دوباره ریزش شروع شد تا اینکه چن ماه قبل خیلی شدید بود،به پزشک مراجعه مردم قرص زینکو اهن وشامپو وقطره دادن فتن سرت اکنه وقارچ داره و جوشای صورتت هم به همین علته دوماه دارو مصرف کردم خوب شد صورتمم شفافتر شدالان دوباره شروع شده موهام شوره داره و میریزه.صورتمم جوش زیر پوستی میزنه دوباره دارو مصرف کنم ؟مشکل من چیه ؟ ............. ...................... ........................... باسلام احتمالا عدم نتیجه گیرى ناشى از مدت کم درمان باشد درمان جوش وریزش مو با یکى دوماه نتیجه نمى دهد ومدت طولانى ترى نیاز به درمان دارد ،قبل از شروع درمان باید بررسى لازم از نظر مشکل هورمونى باید صورت گیرد