*متخصص پوست و مو و زیبایی و کاشت مو * دکتر صداقت پیشه *

مشاوره رایگان کاشت مو در مطب انجام می پذیرد. تلفن: 88881101 ,5-88206544.آدرس: تهران، خ ولی عصر، نبش خ توانیر، پلاک 2492. کاشت مو و ابرو با روشهای FUT و FIT و BHT با حداکثر تراکم انجام می شود. توضیح: این وبلاگ با بیش از 12 سال سابقه، از پیشگامان وبلاگ پزشکی در کشور می باشد. برای مراجعه به سوالات مطرح شده به قسمت پایین، سمت چپ مراجعه فرمایید.

جوش وامپول بتامتازون
ساعت ٩:۱۳ ‎ق.ظ روز شنبه ٢۱ شهریور ۱۳٩٤   کلمات کلیدی: جوش و دارو ،جوش دارویى ،کورتون و جوش ،بتامتازون و جوش
سلام و خسته نباشید،اقای دکتر من 3ماهه ک بینیمو عمل کردم اما الان روی گونه هام جوش سرسفید زدم تو دوران لقاحت 4تا امپول بتامتازون زدم ایا میتونه دلیل جوش هام این امپول ها باشه؟ متخصص پوست رفتم ب من یه داروی ترکیبی و ژل پنجل دادن اما فقط.جوش هارو خشک کردن اما از بین نبردن شما چ چیزیرو تجویز میکنید؟لطفا جواب بدید ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، با سلام در بیشتر موارد علت جوش در بیماران عمل جراحى شده مصرف بتامتازون و دگزامتازون تزریقى است که جوشهاى دارویى ایجاد مى کند واین دو امپول کورتون است ومنجر به جوش میشه ،درمان را تحت نظر متخصص پوست ادامه دهید
 
جوش چرکى
ساعت ۸:۱۸ ‎ق.ظ روز شنبه ٢۱ شهریور ۱۳٩٤   کلمات کلیدی: جوش واختلال هورمونى ،جوش هورمونى ،جوش دارویى ،جوش ودارو
سلام دکتر دختری ۱۷ساله هسم و قرص دوفاستون مصرف میکنم به علت اختلالات عادت ماهیانګی و متاسفانه جوش هایی چرکی بزرګی روی چونه ام میزنه و لکشون میمونه و این خیلی اذیتم میکنه لطفا ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، باسلام احتمالا نباید به علت این دارو باشد وعامل جوش همان مشکل هورمونى است که منجر به اختلال عادت ماهیانه شده است واین دارو نتوانسته کنترل کند وجوش ادامه دارد