*متخصص پوست و مو و زیبایی و کاشت مو * دکتر صداقت پیشه *

مشاوره رایگان کاشت مو در مطب انجام می پذیرد. تلفن: 88881101 ,5-88206544.آدرس: تهران، خ ولی عصر، نبش خ توانیر، پلاک 2492. کاشت مو و ابرو با روشهای FUT و FIT و BHT با حداکثر تراکم انجام می شود. توضیح: این وبلاگ با بیش از 16 سال سابقه، از پیشگامان وبلاگ پزشکی در کشور می باشد. برای مراجعه به سوالات مطرح شده به قسمت پایین، سمت چپ مراجعه فرمایید.

ریزش مو و دارو
ساعت ۱٠:٢۸ ‎ق.ظ روز جمعه ٢۸ امرداد ۱۳٩٠  
سلام اقای دکتر خسته نباشید اقای دکتر من برای درمان جوش های صورتم به مدت 8 ماه تحت نظر پزشک قرص اکنوترن مصرف کردم خدا رو شکر جوش های صورتم بر طرف شده الان حدود 2 ماه است که دیگه قرص نمی خورم اما تقریبا از ماه 8 موهای سرم ریزش شدیدی پیدا کرده پیش دکترم رفتم گفت مال اکنوترن نیست اگه ماله این قرص می بود همون اواسط مصرف شروع می شد نه در پایان درمان و برام قرص pomeolرو تجویز کردند 1 ماه خوردم اما ریزش موهام خیلی شدید شده من قبلا موهای چربی داشتم اما از وقتی اکنوترن رو خوردم موهام خشک شده و جدیدا حالت کرکی گرفته ایا علت ریزش موهام این قرصه اکنوترنه ؟ایا خوب میشه؟برای درمان باید چی کار کنم ؟لطفا کمکم کنید من موهای خیلی پر پشتی داشتم اما الان  خیلی شدید میریزه
باسلام بله یکی از داروهایی که باعث ریزش مو می شود این دارو است و با قطع درمان خوب می شود . خشکی ان هم مربوط به این داروست .به هر حال اگر مصرف دارو قطع شده درمان ریزش مو را شروع کنید . نکته دیگر اینکه گاهی مشکل فردی که جوش می زندهورمونی است و چون اقدام لازم نشده مشکل ادامه یافته و ریزش مو هم شروع شده از این بابت هم بررسی کنید

کلمات کلیدی: