ای دکتر سلام خسته نباشید
بنده 19 روز است که قرص دکوتان را می خورم البته لازم به ذکر است که قبل از شروع قرص آزمایش کامل نیز داده بودم و سپس این قرض برایم تجویز شد یازده روز بود که این قرض را می خوردم و زمانیکه صبح روز بعد از خواب بیدار شدم احساس کردم که حالت خوبی ندارم و سرم سنگین شده و تپش قلب دارم و از داخل می لرزیدم با دکترم تماس گرفتم و ایشان گفتند که مربوط به قرصها نمی شود و مجددا روز هجدهم که این قرص را خوردم دوباره همان در بعد از ظهر آن روز به من دست داد و بی جهت احساس سردرد در شقیقه هایم کردم و احساس سنگینی سر و تپش قلب البته باید به عرض برسانم بنده 29 سال دارم مجرد هستم و این قرص برای رفع جوشهایم تجویز شده است . و حالا نمی دانم که آیا این حالات ربطی به این قرص ها دارد یا خیر ضمناً شنیدم که این قرصها حاوی ویتاوین آ فراوانی است آیا این حالات که به بنده دست داده است مربوط به چربی خون نمی باشد. ممنون می شوم که پاسخی به بنده بدهید.

نویسنده:
الهام

باسلام بله این دارو می تواند فشار داخل مغز را بالا ببرد و علایم فوق را ایجاد کند . حتما با پزشکتان مشاوره کنید . البته اکوتان ممکن است چربی خون را بالا ببرد ولی این علایم ربطی به چربی خون ندارد