*متخصص پوست و مو و زیبایی و کاشت مو * دکتر صداقت پیشه *

مشاوره رایگان کاشت مو در مطب انجام می پذیرد. تلفن: 88881101 ,5-88206544.آدرس: تهران، خ ولی عصر، نبش خ توانیر، پلاک 2492. کاشت مو و ابرو با روشهای FUT و FIT و BHT با حداکثر تراکم انجام می شود. توضیح: این وبلاگ با بیش از 16 سال سابقه، از پیشگامان وبلاگ پزشکی در کشور می باشد. برای مراجعه به سوالات مطرح شده به قسمت پایین، سمت چپ مراجعه فرمایید.

جوش دارویی
ساعت ٦:٠۳ ‎ب.ظ روز دوشنبه ٧ فروردین ۱۳۸٥  

سنده: ali

سه شنبه، 23 اسفند 1384، ساعت 2:36

جوانی هستم ۱۹ ساله .بدنسازی کار میکنم ومدتها پیش از امپولهای تستسترون استفاده کرده ام. بعد از گذشت چند ماه جوشهای بدی در پشتم ظاهر شدند و حال کورکهایی در پشتم ظاهر شدند که داعم از انها چرک و خون میاید و پشتم بسیار پوست بدی پیدا کرده است.البته از پودر کراتین نیز استفاده کرده ام.حال بسیار از این جوشها رنج میبرم و تا به حال چون نمیدانستم به دکتر پوست مراجعه کنم یا داخلی به دکتر مراجعه نکرده ام .لطفا مرا راهنمایی کنید.با تشکر

E-mail:  ali_sport_66@yahoo.com

باسلام

تستوسترون می تواند در ایجاد ان موثر باشد،این بیماری به متخصص پوست مربوط است حتما پیگیری نمایید غیر از مشکلات موجود اسکارهای بعدی نیز به راحتی درمان نمی شود ساده نگیرید


کلمات کلیدی: جوش دارویی