نویسنده: آسو

چهارشنبه، 14 اردىبهشت 1384، ساعت 12:35

با سلام و خسته نباشید آیا دکتر من حدود ۸ ماه قبل پیوند مغز استخوان در بیمارستان شریعتی تهران شدم بعد از پیوند یک سری عوارض داشتم ( کم اشتهایی- بی حالی- زخم زبان و ...) که هنوزم هم بعضی از این عوارض را دارم از جمله زخم زبان و سوزش و خشکی چشم که البته از داروی نستاتین برای زخم زبان و از اشک چشم Sno * tears برای سوزش و خشکی چشمم استفاده می کنم ولی مدتی است که خشکی چشم خیلی اذیتم می کند به وقتی بیرون می روم با کمترین بادی که بوزد اذیت میشم همچنین بعد از پیوند تعدادی موی سفید در ریشم ظاهر شده که روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود با پزشکای بیمارستان هم که صحبت میکنم می گویند از عوارض پیوند است و مربوط به GVHD است آیا ممکن است این عوارض تشدید شوند و آیا روی پوست هم اثر میگذارد به طور کلی چه کار کنم؟ لطفا و خواهش می کنم راهنمایی بفرمائید از وقتی که در اختیار جواب به سوالات بنده قرار میدهید سپاس گزارم.

E-mail:  ako11254@yahoo.com

URL:  وارد

باسلام  پیش بینی عوارض بعد از هر عمل کار اسانی نیست ولی بخاطر عوارض احتمالی نباید از امتیازات عمل استفاده نکرد شما بهتر است تحت نظر یک متخصص پوست هم باشید نگران نباشید انشا الله کنترل می شود